ZATÍM SEM ZDE MOC ZNALOSTÍ NEDALM ZA COŽ SE OMLOUVÁM, ALE
1. DĚLÁM TO ZADARMO, TAKŽE NEMÁTE MORÁLNÍ PRÁVO NADÁVAT
2. MŮŽETE SI TY ZNALOSTI NAČERPAT Z JINAMA
ALE DOVOLÍM SI NAPSAT NĚCO O TOM, CO PŘESAHUJE ZNALOSTI, A TO JE
1. LIDSKÁ INTELIGENCE
2. LIDSKÝ ČI NELIDSKÝ, JAKÝKOIV, ZPŮSOB MYŠLENÍ
TEDY ZNALOSTI JSOU VÁM K NIČEMU, KDYŽ NEMÁTE INTELIGENCI, STEJNĚ TAK JSOU VÁM K NIČEMU, KDYŽ NEMÁTE TEN SPRÁVNÝ ZPŮSOB MYŠLENÍ.
JAKO KAŽDÝ MÁ SVŮJ HENDYKEP A ASI NEMÁ SMYSL SE LITOVAT, JAO SPÍŠE, _
ABY TO BYLO UŽITEČNÉ SI UVĚDOMIT, JAKÉ MÁ ČLOVĚK HENDYKEPY A JAK JE MŮŽE
KOMPENZOVAT_
NĚCO LZE KOMPENZOVAT A NĚCO NE.
Z PARTĚ SKUPINĚ SE MŮŽETE DOHODNOUT, ŽE NĚKDO SE BUDE UČÍT NAPŘÍKLAD MEDICÍNU, A NĚKDO SE BUDE UČIT ZEMĚDĚLSTVÁ, A VE SKUPINĚ PAK MŮŽETD KOMPENZOVAT TO, CO NEUMÍTE. TAKTO SE DÁ KOMPENZOAT I TO, ŽE NĚKDO TŘEBA KULHÁ, PROTOŽE DOSTANE ZROVNA TAKOVOU PRÁCI, KDE TO PROSTĚ NEVADÍ, A BUDE KOMUNITĚ UŽITEČNÝ. A TI, KTEŘÍ JSOU ZDRAVÍ, BY SE NEMĚLI CPÁT NA MÍSTA PRO NEMOCNÉ.
_OVŠEM JE TU TAKOVÁ VĚC JEŠTĚ, S KÝM BY JSTE MĚLI A NEMĚLI SPOLUPRACOVAT.
_
JELIKOŽ AKTIVNÍ BLBEC JE HORŠÍ, NEŽ TŘÁDNÍ NEPŘÍTEL
MĚLI BY JSTE ELIMINOVAT BLBCE
BLBEC MŮŽE TEORETICKY KOMPENZOVAT SVOJI BLBOST TÍM, ŽE NECHÁ ZA SEBE MYSLET NĚKOHO CHYTRÉHO. AVŠAK V PRAXI KDYŽ ZA SEBE ČLOVĚ NECHÁ NĚKOHO JINÉHO MYSLET, TAK TO DOPADÁ VELMI ŠPATNĚ. BLBEC TOTIŽ NEDOKŽE ROZPOZNAT, ANI TO, KDO JE SKUTEČNĚ CHYTRÝ, A KDO SE ZA CHYTRÉHO JEN VYDÁVÁ ANI TO, KDO TO S NÍM MYSLÍ DOBŘE.
A PROTO JE BLBOST V PRAXI NĚCO, CO SE NEDÁ KOMPENZOVAT.
IKDYŽ NENÍ BLBOST, JAKO BLBOST
KAŽDÝ ČLOVĚK JE V NĚČEM BLBÝ.
_JASNĚ,
ALE NÍZKÉ IQ BY MÍT NEMĚL.
_
ABY SE ČLOVĚK NENECHAL NAPÁLIT, TAK MUSÍ BÝT NEJPRVE ZDRAVĚ PARANOIDNÍ, NESMÍ MYSLET ZPŮSOBEM, ŽE TO BY SE PŘECE NESTALO, TO BY PŘECE NIKDO NEUDĚLAL,
_
JAK SE ŘÍKÁ DŮVĚŘUJ, ALE PROVĚŘUJ._TEDY VLASTNĚ NEDŮVĚŘUJ, KAŽDÉHO KONTROLUJ, ALE NEBUD ZBYTEČNĚ HYSTERICKÝ, JEŠTĚ PŘED TÍM, NŽ SI TO OVĚŘÍŠ.
_
PROBLÉMEM PRO SKUPINU MŮŽE BÝT PŘÍLIŠ NÍZKÉ IQ NĚJAKÉHO JEDINCE, STEJNĚ JAKO ZPŮSOB MŠLENÍ, ZASE JINÉHO JEDINCE, A NĚKTEŘÍ JEDINCI BUDOU KOMBINOVAT ZPŮSOB MYŠLENÍ A NÍZKOU INTELIGENCI, JISTĚ. ALE POKUD JE NĚKDO NEPRAVÝM TAK JE VLASTNĚ VÝHODA, KDYŽ MÁ NÍZKÉ IQ.
_
NUŽE PRO PŘEŽITÍ JE ASI DOBRÉ VYTVÁŘET SKUPINY, NEŽ BÝT NA VŠECHNO SÁM.
ALE SOUČASNĚ PRO SKUPINU, SEJNĚ TAK PRO KAŽDÉHO ČLOVĚKA, CO V TÉ SKUPINĚ JE,
NENÍ DOBRÉ, POKUD BUDE SKUPINA PŘÍJÍMAT NOVÉ ČLENY TAK, ŽE PŘIJME KAŽDÉHO.
MĚLA BÝT ODMÍTAT LIDI S NÍZKÝM IQ A LIDI, KTEŘÍ MAJ NĚJAK PROBLEMATICKÉ MYŠLENÍ.
A ZASE SE VRACÍME K ROZUMU, RESPEKTIVE INTELIGEMCI, JE NUTN É ROZUMOVĚ SPRÍVNĚ ZHODNOTIT, KTERÝ ZPŮSOB MYŠLENÍ JE _
OPRAVDOVÝ PROBLÉM,
A KDE SE JEN ZDÁ, ŽE BY TO MOHL BÝT PROBLÉM.
_TAKOVÝ CHOLERIK VE SKUTEČNOSTI PROBLÉM NENÍ, JEN SE TO ZDÁ. ZATÁMCO HYSTERKA JE SKUTEČNÝM PROBLÉMEM, PROTOŽE INTRIKUJE. A MNOHO LIDÍ SI HYSTERKU A CHOLERIKA ZAMĚNUJE.