S VYUŽIJUZ SEZNAM PŘEDMĚTŮ V https://zs-ucebni-osnovy.blogspot.com/ ABYCH NÁHODOU NĚCO NEVYNECHAL
S /
1. Jazyk a jazyková komunikace
1.1. Český jazykČESKÝ JAZYK JAKO PŘEDMĚ JE VÁM PRO PŘEŽITÍ UPLNĚ K NIČEMU. AVŠAK
KZ POTŘEBUJETE KOMUNIKOVAT, POKUD SE NESNAŽÍTE PŘEŽÍT SAMI, ALE S NĚKÝM, PAK MUSÍTE KOMUNIKOVAT, MUSÍTE ZNÁT STEJNÝ JAZYK, MÍT NĚJAKÉ VYJADŘOVACÍ SCHOPNOSTI, A HODÍ SE K TOMU, I NĚJAKÉ ZNALOSTI PSYCHOLOGIE. JE DOBRÉ, KDYŽ SPOLU KOMUNIKUJEE HODNĚ A SPRÁVNĚ. _ MUSÍTE SI PŘEDÁVAT VEŠKERÉ INFORMACE, TAKŽE SPLU MUSÍTE HODBĚ KOMUNIKOVAT, K TOMU ALE SPOLU MUSÍTE HODNĚ VYCHÁZET. BOHUŽEL PŘEDMĚT ČESKÝ JAZYK ZE ŠKOLY JE VŠECHNO, JEN NÉ KOMUNIKACE.1.2. Anglický jazykMÁ SMYSL, POKUD BY JSTE SE ROZHODLI EMIGROVAT DO ANGLIE A PŘEŽÍT APOKALYPTICKOU NEBO POTP
POSTAPOKALYTICKOU DOBU ZAM. POKUD JI PŘEŽIJEE TADY, PATRĚ NEPOTŘEBUJETE ZNÁT ANGLICKÝ JAZYK, IKDYŽ STRIJE MAJÍ ČASTO NÁVODY V ANGLIČTINĚ, TAKŽE POKUD BUDU UVAŽOVAT, ŽE V POST APO DOBĚ BUDOU NĚJAKÉ STROJE VYUŽITELNÉ TAK SE HODÍ I ANGLIČTINA NA NĚJAKÉ TÉ PROTITIVNÍ UROVNI, JEN ABY JSM S
JSTE MOHLI PASIVNĚ ČERPAT INFORMACE Z ANGLICKÉHO NÁVODU.
2. Matematika a její aplikaceJAK KTERÁ MAEMATIKA. MOHOU SE VÁM HODIT VÝPOČET OBJEMU. ANO, PROTOŽE SI MŮŽETE SPOŘÍTAT KOLIK TOHO NĚČEHO NARVETE DO URČITÉHO OBJEMU / PROSTORU-
OBJEMU TEDY PROSTORU
V NĚJAKÉ TÉ VAŠÍ SKRÝŠI.
URČITĚ VÁS NIKDO NEBUDE V POSTAPO DOBĚ ŠIKANOVAT ZA TO, ŽE POČÍTÁTE NĚCO POMALU, A NEBO, ŽE TO NENÍ S PŘESNOSTÍ NA DESET ČI MILION DESETINNÝCH MÍST. ROVNĚŽ ROZHODNĚ NEBUDETE POTŘEBOVAT
VÝPOČTY S NEZNÁMÍMI. NEUMÍM SI PŘEDSTAVIT, ŽE BY JSTE V POSTAPODOBĚ POČÍTALI NĚŠJAKÉ TY
ROVNICE NEBO COKOLIV JINÉHO S NEZNÁMÝMI.
ALE MOHOU SE VÁM HODIT GONIOMETRICKÉ FUNKCE.
_ MUOCHY TU LÉTAJÍ, ACH JO
MŮŽE SE VÁM HODIT VYROBIT PARABOLU
NEBO ROZESET ZRVADLA V KRAJINĚ TAK, ABY STRUŽOVALI ENERGII V URČITÉM MÍSTĚ.
2.1. MatematikaOBECNĚ LZE ŘÍCI, ŽE VÁM BUDOU STAČIT JEN PŘIBLIŽNÉ VÝPOČTY.
3. Informační a komunikační technologieZÁLEŽÍ NA TOM, JESTLI BUDOU NĚJAKÉ POČÍTAČE JEŠTĚ FUNKČNÍ, ALE URČITĚ SI V POSTAO DOBĚ NEBUDE VYDĚLAT PROGRAMÁTOR ZA TO, ŽE PROGRAMU, POUD BUDE VŮBECJEŠTĚ PROGAOVAT, TAK SPÍŠE JEN SÁM PRO SEBE.
3.1. Informatika
4. Člověk a jeho svět
4.1. PrvoukaVLASTNĚ SI NEPAMATUJU, CO SE TAM UČÍ, ALE ŘEKL BYCH, ŽE JE TO K NIČEMU
4.2. VlastivědaDĚJEPISNÁ VLASTIVĚDA JE K NIČEMU V POST APO DOBĚ, CO BYLO TO BYLO,
_ ALE ZEMĚPISNÁ VLASTIVĚDA
BUDE OMOŽNÁ UŽITEČNÁ
PŘEDEVŠÍM JE NUTNÉ NEBO VHODNÉ ZNÁT KRAJINU MÍSTA KDE ŽIJETE RESPEKTIVE SE ROZHODNETE ŽÍT V POST APO DOBĚznáte takřečenou výhodu místního?
4.3. Přírodovědasurvival je o přežití v přírodě, postapo doba bude o přežitív přírodě
a nebo v nějakých troskách civilizace
takže rozhodně znalosti přírody
jsou potřeba
tedy i přírodipis
ikdyž je nutné si rozvést co všechno se tam učíte a čemu to v praxi je
ne všechno z přírodopisu využit
5. Člověk a společnost
5.1. Dějepisnevyužiteje vůbec
5.2. Občanská a rodinná výchovanevyužijete vlbec, také nevyužijete vůbec
6. Člověk a příroda
6.1. Fyzikaano, rozhodně využijete, ikdyž né vševhno, třeba páku využijete i s primitovními nástroji v primitivní době
6.2. Chemiev pravěku nebo nějaké té primitivní době je využitelnost chemie horší, než využitelnost fyzky, ale něco by se možná našlo
6.3. Přírodopisvit co sem psal přírodověda
6.4. Zeměpisrozhodně užitečný, především pak mísrní zeměpis, to, co je na druhém konci světa, vám může být jedno, ale místní znalosti se dají sakra využít, ale můžete je získat i prostým průzkumem terénu
v okolí
7. Umění a kulturatohle se rozhodně nepotřebujete učit , možná si budete chtít zazpívat jen tak pro radost nebo něco namalovat, aby vám to psychicky pomohloTO VŠAK NEZNAMENÁ, ŽE SE TO BUDETE POTŘEBOVAT UČITikdyž neumíte kreslit tak vám kreslení může psychicky pomoctA KDYŽ SE BUDETE UČIT KRESLIT, TAK EFEKT PSYCHICKÉ POMOCÍ NEBUDE O NIC VĚTŠÍ
7.1. Hudební výchova
7.2. Výtvarná výchova
8. Člověk a zdraví
8.1. Výchova ke zdraví????????????? HODNĚ ZÁLEŽÍNA TOM, CO S TAM UČÍ, ZA MĚ NIC TAKOVÉHO NEBYLO, NICMÉNĚ, ROZHODNĚ VŽDY A V KAŽDÉDOBĚ PLATÍ, ŽE BY MĚL ČLOVĚK ŽÍT ZDRAVÝM ŽIVOTNÍM STYLEM, POKD MŮŽE
8.2. Tělesná výchovaMYSLÍM SI, ŽE V POSTAPO DOBĚ BUDE MÍT KAŽDÝ POHYBU AŽ AŽ
A NEBUDE NUTNÉ SI PŘIDÁVAT DALŠÍ
KRON TOHO ŠKOLNÍ TĚLOCVIK, TO JE JEN POHYBOVÁ BUERACE, NIKOLIV UČIVO
UČIVO BY SE ROZHODNBĚ NAŠLO, JAKO TŘEBA BOJOVÉ UMĚNÍ, ALE VE ŠKOLNÉ TĚLESNÉ VÝCHOVĚ VŮBEC ŽÁDNÉ UČIVO NENÍ
9. Člověk a svět práce
9.1. Pracovní činnostiANO, J DOBRÉ BÝT ZRUČNÝ A UMĚT NĚCO VYROBIT , ALE V ZÁKLADNÍ ŠKOLE SE TO ROZHODNĚ NENAAUČÍ