ZNOVZ SEM VOŽÍM TEN SEZNAM PŘEDĚTŮ
ZE ŠKOLY
ALE TENTOKKRÁT
ODMAŽU TO
CO NENÍ UŽITEČNÉ ABSOLUTNĚ VŮBEC
A KE ZBYTKU NAPÍŠU
KOLIK PROCENT UČIVA
CO SE TAM UČÍ
JE UŽITEČNÉ
S/
D
2. Matematika a její aplikace
2.1. Matematika
D
D
4.2. Vlastivěda
4.3. Přírodověda
D
6. Člověk a příroda
6.1. Fyzika
6.2. Chemie
6.3. Přírodopis
6.4. Zeměpis
D
D
D
PODOTÁKÁM, ŽE NEJDE O TO, ŽE BY NAPŘ PRACOVNÍ ŘONOSTI NEBYLY UŽITEČNÉ, ALE NEJSOU UŽITEČNÉ V TOM ZKURVENÉM ŠKOLNÍM PODÁNÍ.
MATEMATIKY Z HLEDISKA UČIVA JE UŽITEČNÁ TAK Z 25%
A Z HLEDISKA ČINOSTI V MATEMAT
KDE SE STÁLE JEN TRÉNUJE RYCHLOST
TUPÝCH MECHANICKÝCH VÝPOČTŮ
JE UŽITEČNÁ JEŠTĚ MÉNĚ_______-
TO NEZNAMENÁ, ŽE BY ČLOVĚK V PŘÍRODĚ NEPOTŘEBOVAT MATEMA VLBEC
VŮBE C
VŠECHNO KOLEM NÁS LZE NĚJAK MATEMATIZOVAT, TEDY PŘEDSTAVIT SI, JAK ASI MOHLI PORŮST STROMY ZA LÉTA
CO SEM NĚKDE NEBYL
A TAK DÁLE
Z VLASTIVĚDY JE UŽITEČNÁ ZEMĚPISNÁ ČÁST
ALE ROZHODNĚ NE TÍM, ŽE SE NĚKDE NĚCO NĚJAK JMENUJE, ALE SPÍŠE TAK, ŽE KDYŽ SE POHYBUJETE KRAJINOU, TAK BY JSTE MĚLI MÍT V HLAVĚ MAPU
25% VLASTIVĚDY JE UŽITEČNÉ
50% ZEMĚPISU ŠKOLNÍOH JE UŽITEČNÉ
50% PŘÍRODOVŠFY A PŘÍRODOPISU JE UŽITEČNÉ
HLAVNĚ JE NUTNÉ SE ZAMĚŘÍT NA PRAKTICKÉ DOVEDNOSTI
VE ŠKOLNÍM PŘÍRODOPISU SE ABSOLUTNĚ VŮBECNEUČÍ, KTERÉ ROSTLINY JSOU JEDLÉ A KTERÉ JSOU JEDOVATÉ, COŽ POKLÁDÁM, ZA VELKÝ NEDOSTATEK
STEJNĚ TAK SE NEUČÍ KTERÉ HOUBY JSOU JEDOVATÉ A JEDNÉ
NEUČÍ SE KTERÉ BYLINY JSOU LÉČIVÉ
A CO KONKRÉTNĚ LÉČÍ
FYZIKA 50% UČIVA JE UŽITEČNÉ PRO POSTAPO DOBU NEBO APO DOBU
CHEMIE 25%
ZEMĚPIS 50%