PŘEMÝŠLEL SEM, ZDALI TO NEŘA-NEZAŘADIT RADĚJI DO RODINA DĚTI, ALE ZATĺÁM SEM TO DAL SEM DO PRVNĺ RUBRIKY
MOŽNÁ SEM MĚL ZALOŽIT RIBRIKA KOMUNITA, NO, MOŽNÝ JI ZALOŘŽĺM, POUD BUDU ČASTO PSÁT NA TOTO TĺMA.
V PREPERSTVÁ , TEDA, STÁÝNKÁCH - ZABÝVAJĺĺ SE PREPESTVĺM, TEDY TEDA TEDA TEDY B RŮZNÝCH F=ORECH PRO PREPERY, SE ČASTO NEBATUJE O NUTNOSTI EXISTENCE KOMUNITY PRO PŘEŽITÁ. NO MÁ TO SVOJI LOGIKU, IKDYŽ, PŘEDSTAVY PREPERŮ JSOU UJETÉ.
NEKJJEDNODUŠŠĺ METODA PŘEŽITÁ JE BÝT BOHATÝ, POSTAVIT SI BUNKR, A NANOSIT SI TAM VÝBAVU NMA CELÝ ŽIVIT DOPŘEDU, TAK, ABY*JIŽ NEBYLO NUTNÉ-
NIKDY NIC VYRÁBĚT, ANI KUPOVAT.
POKUD SE TOTIŘ ŠLOVĚK PŘIDÝ, ROZHODNĚ PČIDAT, DO NĚJAKÉ KOMUNITY, TAK TA KOMUNITA SAMO O SOBĚ NESE SVÉ RITIKA, PROTOŽE PLNĚ VĚŘIT MŮŽETE JEN SAMI SOBĚ. NAVĺC, POKUD JSTE UPRCHLÁK, TAK JAKO JEDNOTLIVEC, SNADNĚJI PROKLOUNETE ,- BEZ POVŠIMNUTĺ - NEŽ KDYBY VÁS BYLO TISĺC UPRCHLĺKL A => byly by jste, tak, snadno k nalezení.
navíc v tisíci lidech je snadno vetřeldec, agent, někdo, kdo se hce ulejvat a žt dovře z orýce druhýh - nebo někdi, kdo vás chce zradit prostrě.
- prostě
ale určitě má určitý smysl vytviířet komunitu, protože, prvobytně pospolná společnost se již nějak slučovala, v pravěké kmeny, kde, v americe byly náčelnáci a předpokládá se, že i zde, --
v evropě bbyly náčelníci v dávné minulosti. kadopádně, lidí se d
sdružovali=> má to logiku, vice lidí je silnějšách, více lidí více ví, více lidí více umí, mnoho liud - každý je zručný, šikovný, na nšco jiního
>>>A TED TO, ČĺM SEM CHTĚL ZAČAT A PTOČ SEM ZALOŽIL ČLÁNEK, CHTĚL SEM NĚŠJAK, TAK NĚJAK, ROZDĚLITM NASTĺNIT ROZDĚLENÉ, SPOLEČNOSTI, V KOMUNITĚ.
ZDE SI SAMOZŘEJMĚ MŮŽEME POLOŽIT OTÁZKJY, JAK VELKÁ TA KOMUNITA BUE, HAKÉ BUDE MĺT SLOŽENĺ, - ALE JÁ VYTVOŘĺM KOMUNITU > KTERÝ BUDE SYMBOLICKY NAPODIBPVAT SLOŽENĺ STÁTU POPULAČNĺ
ZÁKLADEM JE CE
TEDY-LIDSKÝ -ŽIVIT
TEN JE DLOUHÝ 80 LET, CORKA - JAK U KOHO
KDE JE NUTNÉ SI UVĚDOMIT, ŽE POLOVNU ŽIVIOTA ČLOVĚK NEPRACUJE.
JESTLIŽE ČLOVĚK ŽIVE 80 LET, A PRACUJE PD 20 DO 60 LET, TAKL TO ZNAMENÁ,
PRD-B
DO 10 LET BY MĚLY BÝT DĚTI HLĺDÁNY,
-
OD 10 DO 20 LET BY MĚLY BÝT VZDĚLÁVÝNY, DEJME TOMU 5 LET VŠEOBECNĚ , 5 LET ODBORNĚ , - KDY DNES JE VELMI NADUŽÁVANÉ, NADBOPTNANÉ VŠEOBECNÉ VZDĚLÁNĺ, V ČESKÉ REPUBLICEM KTERÉ K TRVÁ MNOHO LET - A JE K NIČEMU - A JE K TOMU NEKVALITNĺ
POTOM NÁSLEDUJE TEN PRACOVNĺ ŽIVITM OD 20 DO 60LET, DNESKA SPĺŠE OD 30 LET, KVŮLIU PŘEHNANĚ DLOUHÉMU STUDIU, CIOŽ BYCH VE SVÉ KOMUNITĚ, TAK DLOUHÉ STUDIZM, NETORE-R
NETOLERPVAŮ
NETOLEROVAL
JK
A -BĚHEM TOHO PRACOVNĺHO ŽIVOTA JE ŠLOVĚK ČASTO NEOCNÝ, TEDY , TO JSIZ DOBY , KDY NEPRACUJE, A NAVĺC, BY O NĚJ MĚLO BÝT PEČOVÁNO, A TO DVOJM ZPLSOBEM,, JEDNAK TĺM, ŽE JEJ BUE NĚKDO ŽIVIT, A JEMAK, TAKÉ, TĺM, ŽE JE J BUE NĚKDO OŠETČOVATZ
A NAKONEC DUCHODCI, DOPKUD TO JDE, TAK BY V KOMUNIK
V KOMUNITĚ MĚLIU PRACOVAT I DŮCGODCI ,M ALESPOD TRICHU,M TROCHU MÁLO
TROCHU MÁLO, ALESPON TROCHI
POKUD BUDU UVAŽOVAT KOMUNITU 1800 LIDĺ, TAK TO BUDE ZNAMENAT, ŽE = 900 NEPRACUJĺCĺCH , 900 PRACUJĺCĺCH
-TĚCH 900 PRACUJĺCĺCH, BYCH ROZDĚIL
JÁ OSOBNĚM NA ,
- 100 LIDĺ, KTEŘĺ BY PEČOVALI O DĚTI A DOROST, COÝ MOHU ROZDĚLIT NA ZAIPATŘOVACĺ PSTAV A VÝUKU
DO 10 LET JE PRO M,Ě ZAOPATŘOVACĺ ÚSTAV
OD 10 LET JE PRO MĚ TEPRV VÝUKA
- 100 LIDĺ CO BY PEČOVALI O NEMOCNĺ VŠEHO VĚKU
-100 LIDĺ, CO BY PEČOVALO O DŮCGHODCE
-
TED SI REÁLBĚ ROZDĚLME TĚCJ 900 LIDĺ NEPRACUJĺCÁCH, STATISTICKY POLOVINA BY >MĚLA BÁT DŮCO
DŮCHODCI, TAKŽE 450 DŮCHODCŮ, Z NICHŽ BY UDEÁLBĚ MĚLA POLOVINA JEŠTĚ PRACOVAT, ALE TADY S TĺM NEPIČĺTÁM, V MÝCH PROPOČTECH - NAOPAK POČÁTÁM S TĺM, ŽE BY O NĚ 100 LIDĺ PEČOVALO
= NO 450 LIDĺ BY LOGICKJY BYLO NAOPAK PŘEDPRODUKTIVNĺ, A O NĚ BY PĚČOVALO TAKY TAKÉ 100 LIDĺ,
TEDY CIRKA -NECELÝCH 5 ŽÁKŮ NA UČITELE, NEBO PANĺ NA HLĺDÁNĺ>>> JO TO CO SEM JEŠTĚ MĚL NAPSÁT JE, ŽE POČĺTÁM S ROVNOMĚRNÝM ZSS
ZASTOU PENĺM POPULACE JEDNOTLUVÝCH ROČNĺK
NAROZENĺ
LOGICKY TAK VYVSTÁVÁ OTZKA , JAK BY TO VYPADALO, KDYBY DĚTĺ BYLO DVOJNÁSOBEK, A NEBO BY BYLO DVOPJNÁSOBEK DŮCHODCŮ - TEDY POPULACE - ROSTOUCĺ / KLESAJĺCĺ - DEMOGRAFICKY
-
>>> PAK BY BYLO JETĚ
100 ZDRAVOTNĺKŮ, A OTÁZKOU JE, NEZNÁMOU, KOLIK BY BYLO NEMOPCNÝCH, TO NEDOKÁŽU URČIT,M ALE JEN TAK, SEM TŘEDLIL, JEN TAK SEM SI URČIL, ŽE BY BYLO 100 ZDRAVOTNĺKŮ,
- DEJME TOMU ŽE BY BYLO 1TEDA 2 00 AŽ 4 00 NEMOCNÝCH LIDĺ, SKRZ CELOU POPULACI, TAKŽE BY JEDEN ZDRAVOTNĺK PEČOVAL O 2 AŽ 4 LIDI, NEMOCNÉ, TED JE OTÝZKA, JAK MOC BY BYLY NEMOCNĺ, ČĺM BY BYLY NEMOCNÉ, ATAD. - A TAK DÁLE JK
>>> POKUD BUDE 400 NEMOCNÝCH V JEDNU CHVĺLI, TAK TO ZNAMENÁ, ŽE , DEJME TOMU 100 NEMOCNÝCH MLADISTVÝCH , 100 NEMOCNÝCH P 100 NEMOCNÝCH BUDE STARÝCH A 200 NEMOCNÝCH BUDE PRACIJÁCĺCH, A TĺMPÁDEM NEPRACUJĺCĺCH
COŽ OVŠEM ZNAMENÁ, ŽE Z 900 PRACUJĺCĺCH BUDE JEN 700 PRACUJĺCĺCH.
A Z 100 ZDRAVOTNĺKŮ BUDE NAKONEC JEN 80 , PROTOŽE 20 BUDE NEMOCNÝCH , - I TAK BY TO ZNAMENALO 80 ZDRAVOTNĺKŮ NA 400 NEMOCNÝCH, COŽ SE DÁ ZVLÁDNOUT , JE TO 5 LIDĺ NA JEDNOHO. HO.
- -PŘ
>> 100 LIDĺ BY MOHLO D STAVĚT DOMY
- 10
200 LIDĺ BY MOHLO NŠCO VYRÁBĚT, TEDY PRŮ,YSL, A NĚJAKÉ TÉ POST APO DOBŠĚ TO AI NEBDE PRŮ,YSL V PRAVÉM SLOVA S,YSLU
-150 LIDĺ V ZEMĚDĚLSTVĺ -
A 150 LIDĺ VE VŠEM OSTATNĺM , COŽ -BY SE KLIK KIDBĚ MOHLO REDUKOVAT-
TAKŽE ABYCH TO SHRNUL
-100 PĚČUJĺCĺCH O STARĺ
-100 PEŠUJĺCĺCH O MLADÉ
100 ZDRAVOTNĺKŮ - PRČUJĺCĺCH - O NEMOCNÉ
-100 LIDĺ BUDE STAVĚT DOMY
-200 LIDĺ BUDE MĺT PRŮ,YSLOVOU VÝROBU
-150LIDĺ V ZEMĚDĚLSTVĺ
-150 LIDĺ VŠECGNO OSTATNĺ, KDY TO OSTATNĺ JSOU NĚJAKÉ TY ZBYTNÉ VĚCI
TEDY KLIDNĚ BY TO MOHLO BÝT -
200 LIDĺ V ZEMĚDĚLSTVĺ A POUE 100 LIDĺ OSTATNĺstalis
PP P P
KL PP NÁHL PP -DDP< - PP NÁHL PP -
-JK BYLO OPR PP VEŘjk=kl