KOLIK STOJÍ REÁLNĚ VÝKA DÍTĚTE/KOHOKOLIV?

20. listopad 2025 | 15.20 |
blog › 
KOLIK STOJÍ REÁLNĚ VÝKA DÍTĚTE/KOHOKOLIV?

-POKUD JE 1 UČITEL NSA 1 ŽÁKA
TAK TO JE LOGICKY
PLAT TOHO UČITELE, X POČET PLATŮ. - DOPLNTE SI TEDY DÉLKU VÝUKY - POKUD JE TO 10 ŘÁKŮ NA UČITELE, TAK BY SE NÁKLADY MĚLY KRÁTIT DESETI ; ŽE?-
NO TO JE ORÁVĚ OMYL!

NEJVĚTŠÍ NÁKLADY V TOMTO PŘÍPADĚ JE INIKLÝ PLAT TOHO, KDO JE VZDĚLÁVÁN.

KDYYCH UVAŽOVAL - PRO ZJEDNODUŠENÍ - ŽE MAJÍ VŠICHNI STEJNÉ PLATY, TAK VE TŘÍDĚ, KDE JE 10 ŽÁKŮ TO ZNAMENÁ

D

JEN 1/10 PLATU NA ŽÁKA KAŽDÝ MĚSÍC Z HLEDISKA NÁKLADŮ NA UČITEWLE - AVŠAK CELÝ PLAT Z HLEDISKA NÁKLADŮ NA ŽÁKA, JAKOŽE ŽÁKŮV PLAT.

TEDY KDYBY SE ŠKOLA URUŠILA

KDYBY ŽÁK NRCHODIL DO ŠKOLY

TAK BY HYPOTETICKY UŠETŘIL NA ŠKOLNÉM 1/10PLATU KAŽDÝ MĚSÍC, ALE NA SOBĚ

KDYBY CHODIT DO PRÁCE, A NÉ DO ŠKOLY, TAK MÁ PLAT CELÝ, A NÉ JEDNU DESETINU.

TAKŽE CELKOVÉ NÁKLADY JOUS

JSOU 1 UNIKLÝ PLAT ŽÁKA KAŽDÝ MĚSÍC PLUS 1/10 PLATU UČITELE, O KTERÉHO SE DĚLÍ DALŠÍCH 9 ŽÁKŮ.

TEDY PROBLÉM NENÍ ANI V TOM, -KOLIK SI VYDĚLÁVAJÍ VYDĚLAJÍ -UČITELÉ

AŘ AČ SI MYSLÍM, ŽE MAJÍ PENĚZ DOST, ALE PROBLÉM JE S NÁKLADY V PODOBĚ UNIKLÉHO PLATU ŽÁKA, KTERÝ BY ŽÁK MOHL DOSTÁVAT, KDYBY NECHODIL - DO ŠKOLY - ALE -

-TEDY 

-ŠKOLY NEJDOU NÁKLADNÉ TÍM, JAKÉ MAJÍ PŘÍMÉ NÁKLADY, TO JEST VÝDAJE, ALE JSOU NÁKLADNÉ TÍM, ŽE SE TO STUDIUM NEÚMĚRNĚ PROTAHUJE. A KDYBY ŠKOLY DOKÁZALY VYUČIT KAŽDÉHO RYCHLEJI, RESPEKTIVE, KDYBY SE NEUČILI NESMYSLE - TAK BY SE UŠTŘILO SPOUSTU PENĚZ, A PROTO

BY SE NEMĚLY UČIT NESMYSLY

-


-

PRO PŘÍKLAD

-

ČLOVĚK TYPCKY PRAVUJE 40 LET - ZA ŽIVOT

KDBY SE ZÁKLADNÍ ŠKOLA ZKRÁTILA O 1 ROK, O 1 PITMÝ ROK, TEDY NA DÉLKU, KDE KDYSI DÁVNO BYLA, A TO OPAKOVANĚ

-ŠKOLA ZÁKLADNÍ SE OPAKOVANĚ PRODLUŽOVLA A ZKRACOVALA A TAK KOLÍSALA MEZI -8A9LETY

TAK BY ČLOVĚK PRAOVAL 41NAMÍSTO 40 LET, TAKŽE BYSE VÝKON EKONOMIKY , LOGICKY , ZVÝŠIL OI 2,5% , COŽ JE DALEKO VÍCE PENĚZ, NEŽ BY SE UŠETŘILO , NA PŘÍMÉ NÁKLADY NA ŠKOLSTVÍ V SOUVISLOSTI SE ZKRÁCENÍM POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY.-=>NENÍ DŮLEŽITÉ, ŽE BUDOU VE ŠČ ŠKOLSTVÍ NĚJACÍ PRACIVNÍCI NAVÍC,ALE JE DŮLEŽITÉ, ŽE TAM ŽÁCI STRÁVÍ NĚJAKÉ ROKY NAVÍC - A TOMU JE TŘEBA ZABRÁNIT.- A NEJDE JEN O TO, ŽE SE ŽÁCI VE ŠKOLE FLÁKAJÍ , A ŽE BY SE MOHLI UŘIT RYCHLEJI, ALR TAKÉ O TO- ŽE SE UČÍ V TÉ ŠKOLE PROSTĚ HNUPOVINY. NA ODBORNÉ ŠKOLE OŽNÁ TAKY, ALE PŘEDEVŠÍM V TOM VŠEOBECNÉM VZDĚLÁNÍNÉÍ+ KDY VŠEOBECNÉ VZDĚLÁVÁNÍ ČLOVĚKA NEPŘIPRAUJE ANI NA POVOLÁNÍ, ANI NA ŽIVITM PROSTĚ VŮBEC NA NIC. A JENOM SE TAM SZRÁVÍ HRIADU KLET A NIČÍ TI CELOU EKONOMIKU .

POKUD SE TED BUDU ZABÝVAT NĚKO NĚJAKOU KOMUNITOU PŘEŽITÁM KOMUNITOU PRO PŘEŽITÍ, KOMUNITOU PŘEŽIVŠÍCH - - E

TAK TA BUDE MUSET BÝT SAKRA EKONOMICKÁ, UŽ ŽÁDNÉ ROZHAZOVÁNÍM, JAO DES, TO NEBUDE MOŽNÉ!

PRODUKTIVITA PRÁCE BUDE MALÁ A BUDE TŘEBA SI TO VYNAHRAIT JINDE O TO VYŠŠÍ EFEKTIVITOU , TEDY NIŽŠÍM PLÝTVÁNÍM PENĚZI A ČASEM - NĚKDE JINDE.

V NAČÍ MODENÍ CIVIIZACI JE VYSOKÁ EFEKTIITA PRÁCE V PRŮMYSLU A Z TOHO TĚŽÍME - ALE VŠUDE VŠADE MIMO PRŮMYSL, JE TO NSOPAK KATASTROFA, PROTOŽE VYMÝŠLÍME HNUPOVINY.- CO SE TÝČE R ŠKOLSTVÍ EKONOMIKA GYMPLU JE PŘÍŠRNÁ - TEDY KAŽDÉHO NAVALIT NA GYMPL, PROTŽE JE TO BEZDUCHÁ PODMÍNKA JAKOŽE DALŠÍHO JAKOŽEVZDĚLÁVÁNÍ - NESMYSL, ZTACRNÉ ROKY A PENÍZE. NEJENOM, ŽE ŽÁKS ČEKÁ NEPŘEBERNÉ UÚSILÍ, ALE TAKY PŘIJDE O ROKY PLATU , ČTYŘI ROKY PLATU -PŮ

ZBYERČBĚ. 

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář