-POKUD JE 1 UČITEL NSA 1 ŽÁKA
TAK TO JE LOGICKY
PLAT TOHO UČITELE, X POČET PLATŮ. - DOPLNTE SI TEDY DÉLKU VÝUKY - POKUD JE TO 10 ŘÁKŮ NA UČITELE, TAK BY SE NÁKLADY MĚLY KRÁTIT DESETI ; ŽE?-
NO TO JE ORÁVĚ OMYL!
NEJVĚTŠÍ NÁKLADY V TOMTO PŘÍPADĚ JE INIKLÝ PLAT TOHO, KDO JE VZDĚLÁVÁN.
KDYYCH UVAŽOVAL - PRO ZJEDNODUŠENÍ - ŽE MAJÍ VŠICHNI STEJNÉ PLATY, TAK VE TŘÍDĚ, KDE JE 10 ŽÁKŮ TO ZNAMENÁ
D
JEN 1/10 PLATU NA ŽÁKA KAŽDÝ MĚSÍC Z HLEDISKA NÁKLADŮ NA UČITEWLE - AVŠAK CELÝ PLAT Z HLEDISKA NÁKLADŮ NA ŽÁKA, JAKOŽE ŽÁKŮV PLAT.
TEDY KDYBY SE ŠKOLA URUŠILA
KDYBY ŽÁK NRCHODIL DO ŠKOLY
TAK BY HYPOTETICKY UŠETŘIL NA ŠKOLNÉM 1/10PLATU KAŽDÝ MĚSÍC, ALE NA SOBĚ
KDYBY CHODIT DO PRÁCE, A NÉ DO ŠKOLY, TAK MÁ PLAT CELÝ, A NÉ JEDNU DESETINU.
TAKŽE CELKOVÉ NÁKLADY JOUS
JSOU 1 UNIKLÝ PLAT ŽÁKA KAŽDÝ MĚSÍC PLUS 1/10 PLATU UČITELE, O KTERÉHO SE DĚLÍ DALŠÍCH 9 ŽÁKŮ.
TEDY PROBLÉM NENÍ ANI V TOM, -KOLIK SI VYDĚLÁVAJÍ VYDĚLAJÍ -UČITELÉ
AŘ AČ SI MYSLÍM, ŽE MAJÍ PENĚZ DOST, ALE PROBLÉM JE S NÁKLADY V PODOBĚ UNIKLÉHO PLATU ŽÁKA, KTERÝ BY ŽÁK MOHL DOSTÁVAT, KDYBY NECHODIL - DO ŠKOLY - ALE -
-TEDY
-ŠKOLY NEJDOU NÁKLADNÉ TÍM, JAKÉ MAJÍ PŘÍMÉ NÁKLADY, TO JEST VÝDAJE, ALE JSOU NÁKLADNÉ TÍM, ŽE SE TO STUDIUM NEÚMĚRNĚ PROTAHUJE. A KDYBY ŠKOLY DOKÁZALY VYUČIT KAŽDÉHO RYCHLEJI, RESPEKTIVE, KDYBY SE NEUČILI NESMYSLE - TAK BY SE UŠTŘILO SPOUSTU PENĚZ, A PROTO
BY SE NEMĚLY UČIT NESMYSLY
-
-
PRO PŘÍKLAD
-
ČLOVĚK TYPCKY PRAVUJE 40 LET - ZA ŽIVOT
KDBY SE ZÁKLADNÍ ŠKOLA ZKRÁTILA O 1 ROK, O 1 PITMÝ ROK, TEDY NA DÉLKU, KDE KDYSI DÁVNO BYLA, A TO OPAKOVANĚ
-ŠKOLA ZÁKLADNÍ SE OPAKOVANĚ PRODLUŽOVLA A ZKRACOVALA A TAK KOLÍSALA MEZI -8A9LETY
TAK BY ČLOVĚK PRAOVAL 41NAMÍSTO 40 LET, TAKŽE BYSE VÝKON EKONOMIKY , LOGICKY , ZVÝŠIL OI 2,5% , COŽ JE DALEKO VÍCE PENĚZ, NEŽ BY SE UŠETŘILO , NA PŘÍMÉ NÁKLADY NA ŠKOLSTVÍ V SOUVISLOSTI SE ZKRÁCENÍM POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY.-=>NENÍ DŮLEŽITÉ, ŽE BUDOU VE ŠČ ŠKOLSTVÍ NĚJACÍ PRACIVNÍCI NAVÍC,ALE JE DŮLEŽITÉ, ŽE TAM ŽÁCI STRÁVÍ NĚJAKÉ ROKY NAVÍC - A TOMU JE TŘEBA ZABRÁNIT.- A NEJDE JEN O TO, ŽE SE ŽÁCI VE ŠKOLE FLÁKAJÍ , A ŽE BY SE MOHLI UŘIT RYCHLEJI, ALR TAKÉ O TO- ŽE SE UČÍ V TÉ ŠKOLE PROSTĚ HNUPOVINY. NA ODBORNÉ ŠKOLE OŽNÁ TAKY, ALE PŘEDEVŠÍM V TOM VŠEOBECNÉM VZDĚLÁNÍNÉÍ+ KDY VŠEOBECNÉ VZDĚLÁVÁNÍ ČLOVĚKA NEPŘIPRAUJE ANI NA POVOLÁNÍ, ANI NA ŽIVITM PROSTĚ VŮBEC NA NIC. A JENOM SE TAM SZRÁVÍ HRIADU KLET A NIČÍ TI CELOU EKONOMIKU .
POKUD SE TED BUDU ZABÝVAT NĚKO NĚJAKOU KOMUNITOU PŘEŽITÁM KOMUNITOU PRO PŘEŽITÍ, KOMUNITOU PŘEŽIVŠÍCH - - E
TAK TA BUDE MUSET BÝT SAKRA EKONOMICKÁ, UŽ ŽÁDNÉ ROZHAZOVÁNÍM, JAO DES, TO NEBUDE MOŽNÉ!
PRODUKTIVITA PRÁCE BUDE MALÁ A BUDE TŘEBA SI TO VYNAHRAIT JINDE O TO VYŠŠÍ EFEKTIVITOU , TEDY NIŽŠÍM PLÝTVÁNÍM PENĚZI A ČASEM - NĚKDE JINDE.
V NAČÍ MODENÍ CIVIIZACI JE VYSOKÁ EFEKTIITA PRÁCE V PRŮMYSLU A Z TOHO TĚŽÍME - ALE VŠUDE VŠADE MIMO PRŮMYSL, JE TO NSOPAK KATASTROFA, PROTOŽE VYMÝŠLÍME HNUPOVINY.- CO SE TÝČE R ŠKOLSTVÍ EKONOMIKA GYMPLU JE PŘÍŠRNÁ - TEDY KAŽDÉHO NAVALIT NA GYMPL, PROTŽE JE TO BEZDUCHÁ PODMÍNKA JAKOŽE DALŠÍHO JAKOŽEVZDĚLÁVÁNÍ - NESMYSL, ZTACRNÉ ROKY A PENÍZE. NEJENOM, ŽE ŽÁKS ČEKÁ NEPŘEBERNÉ UÚSILÍ, ALE TAKY PŘIJDE O ROKY PLATU , ČTYŘI ROKY PLATU -PŮ
ZBYERČBĚ.