je potřeba nastavit limit do kolika lt let se bude člověk vzdělávat, ale né tak, že mu zakážeme propadat, protože, i kdyby to bylo moné, tak to samo o sobě nestačí. předešvším je nutné zrušit gympl a zkrátit základní školu. či to vy,yslet nějak kolik, ale tak, aby spotřeba let byla nižší; přičemý nelze nic získat čast časným a ještě časnějším vzděláváním - protože - ruku na stdce - a zapnout mozek - cp budete učit pětileté děti! žádné kouzlo včasného časného vzdělávání se nekoná!
s do - let je prakticky jedno, zdali
jestli zdali
budete dítě vzdělávat, protože, jej stejně můžete učit jen primitivná věci
s do deseti let , je to jedno
pak bych to viděl rak, že let, to jest + let všeobecné + odborné stačí - není
-sakra-zapnu5jetoi
10 = 5+5
S
V
VŠEOBECNÉ A ODBORNÉ BY MĚLO BÝT V ROVNOVÁZE
A DNES JE VŠEONECNP MNOHONÝDOVNĚ VĚTŠÍS
SAKRA CHYBÍ MI KONTROLKA NUMLOCKU -
- TAKŽE BYCH SI TO PŘEDSTAVOVAL OD 10 DO 15 NĚJAKÉ TO VŠEOBECN - V SURVIVALI RESPEKTIVE PŘEŽIVŠÍ KOMUNITĚ S DŮRAZEM NA VÝUKU SURVIVALOVÝCH DOVEDNOSTÍ, SAMOZŘEJMĚ. - A PAK, 5 LET, PODLE VOLBY POVOLÁNÍ, V DANÉ BNM BN-M
V DANÉ KOMUNITĚ
S
TEDY POKUD BY SE NĚKDO NENAUČIL PSÁT
V 6 LETECH, - COŽ BY URČITĚ NEBYLO ZAKÁZANÉ - TAK BY SE TO NAUČIL V 10 LETECH - BĚHEM 11.ROKU BY LÁČO PLÁŽO ABSOLVOVAL CELÝ PRVNÍ STUPEN ZÁKLADNÍ ŠKOLY, I KDYBY TO NBYL -GÉNIUS , PROTOŽE BY BYL PROSTĚ STARŠÍ.
VE 12. ROCES 6,A7,TŘÍDU , BĚHEM -13,ROKU 8,9,TŘÍDU - SAMOZNAJMĚ - NENÍ PROBLÉM ŠKE
ŠKRTAT UČIVO BEZ NÁSLEDKŮ. DMESKA JSOU LIDI TAK ZBRBLÁ, ŽE SI MYSLÍ, ŽE KAŽDÉ UPRDNUTÍ, KAŽDÝ ÚPRD, KAŽDÝ ÚLET, JE NAPROSTO NEZBYTNÉ UČIVO S ŽE BY SE ŽÁCI MUSELI UČIT X KRÁT RYVHEJI -, NEBO BY TO MĚLO NEDIZÁRNÍ NÁSLEDKY, NE, NEMĚLO, A NE, NEMUSELIS A - A PAK ROVNOU VYSOKÁ, A NÉ AŽ PAK - PO GYP
GYMPLU
I KDYBYCHOM PŘIPUSTULY, ŽE BEZ GYMPLU BY BYL NUTNÝ 0,ROČNÍK VYSOKÉ ŠKOLY, TAK NULTÝ ROČBÍK HE HJEN JEDEN-ROČNÍK , NIKOLIV ČTYŘI ROČNÍKY GYMPLU.